Vydrzely to?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Květen 5 10:32:35 CEST 2005

Mate sanci blizici se 100%, ze se nic nestalo.

74HC jsem statikou nikdy neodpraskl a to dokonce ani kousek, ktery jsem
nosil chvili v backore zespodu a chodil po plastovem koberci - vzhledove
pouzitelna uz nebyla, ale fungovala :). 4051 jsem odpraskl statikou
jeden kousek (pokud ovsem nemel dost uz pred tim), ale to byla takova
silena supa vod cerstve svliknutyho svetru, ze se mi protocily voci a v
ten moment jsem vedel, ze sahat na neco hned po prichodu bez dani si
cigara a kafe neni vubec vhodne a to ani v pripade, ze to zavazi tomu
hrnku na kafe a popelniku :).

Jiri Bezstarosti