OT: formaty movies na webu (bylo: Re: Pajeni MQFP)

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Květen 4 21:49:56 CEST 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> v TeXu anebo rovnou psat prolog PS (znal jsem jednoho takoveho co psal
> postscript rovnou do tiskarny) :o)

Ano. Umel si zavazat tkanicky u bot nebo se najist?

> ale umi, navstivte DTP studio (ti to budou mit) a prolezte plnou verzi Acrobat
> Exchange.

To je mozne, ja jsem psal (pokud jste si povsiml) o PDF vytvorenem
exportem z prezentace v OOo. Pokud budu jezdit Skodovkou, taky me nebude
zajimat, jak nekdo danou trasu zvladne s Fordem.

--
Jirka