OT: formaty movies na webu (bylo: Re: Pajeni MQFP)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Květen 4 21:39:35 CEST 2005

Dne středa, 4. května 2005 12:02 Jirka <zaloha@volny.cz> napsal(a):

> Ted o tom konverzuju na jine konferenci (OOo). Ja osobne pro takove
> ucely povazuju swf za vyhodnejsi, protoze (at uz se nam to libi nebo ne)
> je obsazen na mnohych www strankach a jde pritom o jakysi (mozna jediny)
> "nadplatformni format movies" nevyzadujici (pri instalovanem pluginu do
> browseru) zadny dalsi sw. Idea je takova, ze nekde bude html stranka
> slovne popisujici to pajeni a na ni _sam od sebe_ pobezi "film" s
> ukazkou. Tohle umi jen a pouze flash.

pozor, i PDF umi sam od sebe listovat stranami a delat vubec kdejake
skopiciny, on to neni zas az tak hloupy dokumentovy format.

> ale pro me jen ve velmi specifickych pripadech. BTW: jak bych pomoci
> command-line utility vyrobil tu (prihlouplou) uvodni stranku?

v TeXu anebo rovnou psat prolog PS (znal jsem jednoho takoveho co psal
postscript rovnou do tiskarny) :o)

> efekty. Export do PDF pri fullscreen zobrazeni v Acrobat Readeru sice ty
> efekty umi, ale taky to neumi bezet samo. To jen tak na okraj, nepatri

ale umi, navstivte DTP studio (ti to budou mit) a prolezte plnou verzi Acrobat
Exchange.

--

                        Jaroslav Lukesh