Televizni rozvod versus privatni televizni stanice - dotaz

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Květen 3 12:47:26 CEST 2005

Jiři Drozd napsal(a):
> No nevim, nikdy sem nemel problemy se sledovanim TV kdyz sel anteni
> kabel "skrz video". Myslim ze je to dokonce k tomuto urcene a spousta
> lidi to tak ma zapojene. Kazdopadne se to ale muze (spis sem mel
> napsat bude) chovat jinak kdyz se to zapoji za anteni zesilovac,
> ktery napaji treba rozvod v celem panelaku. Ale napada me proste a
> jednoduch reseni i pro tento pripad - zapojit to pred ten
> zesilovac...

Ja Jsem se s mnoha temito problemy ve sve branzi mnohokrat setkal, a to
pres ten modulator nesla plna palba celeho rozvodu a neviselo na tom
cele spektrum lidi s prijimaci nejruznejsi urovne....

--
Jirka