Re: Televizni rozvod versus privatni televizni stanice - dotaz

Jiři Drozd jirkonf@seznam.cz
Úterý Květen 3 12:38:51 CEST 2005

  No nevim, nikdy sem nemel problemy se sledovanim TV kdyz sel anteni kabel "skrz video". Myslim ze je to dokonce k tomuto urcene a spousta lidi to tak ma zapojene. Kazdopadne se to ale muze (spis sem mel napsat bude) chovat jinak kdyz se to zapoji za anteni zesilovac, ktery napaji treba rozvod v celem panelaku. Ale napada me proste a jednoduch reseni i pro tento pripad - zapojit to pred ten zesilovac...

JDrozd

P.S. jestli placam uplne blaboly tak me nekdo utnete :o)