RTOS

Michal Krestan krestan@hw.cz
Úterý Květen 3 11:08:03 CEST 2005

----- Original Message -----
From: "Kalina Miroslav" <Miroslav.Kalina@pvt.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Tuesday, May 03, 2005 8:12 AM
Subject: RE: RTOS

S RTOS sice (zatím zkušenosti nemám), takže vám moc neporadím, ale poradit
byste mohl vy mně - píšete o programování ARM procesorů - dají se tady v ČR
někde koupit samostatné procesory, tedy ne vývojové kity ?

Zalezi na tom, o jaky ARM mate zajem. Velky sortiment Atmelovske rady AT91xx
ma Elatec, AT91SAM7S32 ma uz dokonce Ryston, dale treba LPC2106 od Philipse
neni problem sehnat. Predpokladam, ze Vas zajima jednocip, tj. ARM s RAM,
FLASH a periphelars...

        Michal

Díky za odpověď.
M. Kalina