RTOS

Kalina Miroslav Miroslav.Kalina@pvt.cz
Úterý Květen 3 08:12:02 CEST 2005

S RTOS sice (zatím zkušenosti nemám), takže vám moc neporadím, ale poradit byste mohl vy mně - píšete o programování ARM procesorů - dají se tady v ČR někde koupit samostatné procesory, tedy ne vývojové kity ?
Díky za odpověď.
M. Kalina

-----Original Message-----
From: Michal Krestan [mailto:krestan@hw.cz]
Sent: Monday, May 02, 2005 8:16 PM
To: HW-news
Subject: RTOS

Chtel bych se zeptat, jaky tu ma kdo nazor na pouziti RTOS. Ma cenu pouzivat
RTOS u mene narocnych aplikaci, kde jako MCU je napr. pomalejsi ARM? Jake to
prinasi vyhody a nevyhody? Ja nic takoveho zatim nepotreboval, protoze kdyz
jsem potreboval OS, tak jsem pouzil Linux, ale to uz se jednalo vetsinou o
dost rozsahlou aplikaci. Je RTOS vyhodny i pro napr. 8bit mcu, jako je AVR,
etc.?

        Michal