Osciloskop k PC

konference@ei.cz konference@ei.cz
Pondělí Květen 2 15:24:50 CEST 2005

... a mozna zamestnavatel si to uvedomi a zvedne Vam tak plat  ..... ze
potom nebudete soukrome uz nic potrebovat  !!!

S pozdravem
           ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of sanek.martin@volny.cz
Sent: Monday, May 02, 2005 1:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: Osciloskop k PC

Dobry den.
Vypada to tak, ze se toho moc nezmenilo. Koukal jsem jak na Bitscope,
tak na ETC a chova se to(alespon na demu)moc krasne. Jenze kdyz jsem tam
potom privedl neco v realu, tak v podstate clovek ladi a ladi a ladi...
Neexistuje nejaky sw ktery be mel pro tyto pripady neco jako "kouzelne
talcitko" a naladil na "stinitku" cokoliv co najde? Vzdyt preci to
nemuze byt takovy problem (nazor nevedomeho). Take bych souhlasil a
nazorem, ze clovek musi dopredu vedet, co tam je. Presne ten pocit, jsem
mel pri mych zkouskach. Chapu, ze kdyz uz neco merim, tak "bych mel
vedet" co tam asi muze byt. Ale prislo mi, ze to musim vedet az
dopodrobna a tak vlasne ani ten osciloskop nepotrebuji. Urcite se
neradim k tem lidem, co neco spocitaji a potom vlastne jen pro formu se
na to podivaji na obrazovce. Zivot je vecny experiment :-)) Jake mate
zkusenosti s pretizenim vstupu?

Jinak dekuji za nabidku na test zarizeni. Uvidime co vyplyne z teto
diskuze a zda budu muset to oscilo vratit. Je to na dva mesice :-( (tu
vypoved jsem dal dnes)

Diky Martin

pripoji k funkcnemu generatoru,tak je