Osciloskop k PC

sanek.martin@volny.cz sanek.martin@volny.cz
Pondělí Květen 2 14:09:57 CEST 2005

Dobry den.
Vypada to tak, ze se toho moc nezmenilo. Koukal jsem jak na
Bitscope, tak na ETC a chova se to(alespon na demu)moc krasne.
Jenze kdyz jsem tam potom privedl neco v realu, tak v podstate
clovek ladi a ladi a ladi... Neexistuje nejaky sw ktery be mel pro
tyto pripady neco jako "kouzelne talcitko" a naladil na "stinitku"
cokoliv co najde? Vzdyt preci to nemuze byt takovy problem (nazor
nevedomeho).
Take bych souhlasil a nazorem, ze clovek musi dopredu vedet, co tam
je. Presne ten pocit, jsem mel pri mych zkouskach. Chapu, ze kdyz uz
neco merim, tak "bych mel vedet" co tam asi muze byt. Ale prislo mi,
ze to musim vedet az dopodrobna a tak vlasne ani ten osciloskop
nepotrebuji. Urcite se neradim k tem lidem, co neco spocitaji a
potom vlastne jen pro formu se na to podivaji na obrazovce. Zivot
je vecny experiment :-))
Jake mate zkusenosti s pretizenim vstupu?

Jinak dekuji za nabidku na test zarizeni. Uvidime co vyplyne z teto
diskuze a zda budu muset to oscilo vratit. Je to na dva mesice :-(
(tu vypoved jsem dal dnes)

Diky Martin

pripoji k funkcnemu generatoru,tak je