OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

MK info@mcu.cz
Neděle Květen 1 13:35:19 CEST 2005

> Kultura projevu je neco, co je "nelogicke", pragmaticky vzato
> nepotrebne a je to veci urcite "spolecenske dohody". Napriklad
> nemlaskat u jidla. To taky nema zadny prakticky vyznam a je to jen
> neco, co je dane "dohodou" (stejne jako ten pravopis).
>
> Myslim, ze nebudu moc zjednodusovat, kdyz napisu: Na cloveka, ktery
> naseka v psanem projevu hrubky se divam podobne jako na cloveka, ktery
> u jidla mlaska.

Jiny kraj, jiny mrav - v nekterych kulturach je mlaskani nejvyssi
vyznamenani
pro hostitele :-)))))

Ale ja se jen chtel vyjadrit k DOJMUM

Pred par lety jsem zamestnal dva mlade kluky (cca 24 let) na zhruba stejnou
praci - servis a vyvovoj elektroniky pro sport
Prvni mel dokonceny ucnak bez maturity a dokazal opravit a rozchodit
vse z elektroniky co mu prislo pod ruku.
Dostal do vinky "dar od Boha" - cit pro elektroniku.

Druhy byl cerstvym absolventem s cervenym diplomem, hovoril plyne
anglicky a nemecky a byl to klasicky priklad "drevaka", ktery
nevedel co to je pajka, ale byl schopen napsat program pro x51
stylem, ze kazda rutinka byla uvozena ORG x (kde x melo krok 0x100)
 a tyden resil problem, ze mu jedna rutinka premazava druhou.

Prvni u mne pracoval cca pet let, druhemu jsem po mesici vysvetlil,
ze nedokazeme vyuzit jeho kvalit a mel by si hledat jine uplatneni
pokud mozno v jinem oboru. Skutecne to udelal, sel na konkurs
a stal se sefem regionalniho zastoupeni CSTP :-)))
(CS Tabakovy Prumysl)

S pozdravem
MK