OT: Ptakopysk (pravopis + test)

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Neděle Květen 1 12:21:50 CEST 2005

Ano. Tak tohle presne mam na mysli. Misto jednoho cloveka bylo nutne poverit
ukolem 2 lidi protoze ten prvni jej nezvladal bezchybne. Marginalne by se
dalo rici, ze je otazkou k cemu je takova prace, kdyz ji po nem vzdy nekdo
musi kontrolovat? Neni jednodussi jej vymenit za nekoho efektivnejsiho?
db