OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

MK info@mcu.cz
Neděle Květen 1 01:45:30 CEST 2005

> Nevim z jakeho duvodu me osocujete. Vyjadril jsem svuj osobni nazor na
> vec.To jakym zpusobem posuzuji lidi se kterymi komunikuji jiste nechate
> na mem vlastnim zvazeni (nebo se mylim??). Samozrejme jazyk neni berna
> mince, nicmene myslim ze schopnost 'ovladnout jazyk' pomerne dobre
> reflektuje vlastnosti jedince.  V okamziku kdy se nekdo nenauci ani
> cesky (= porad mluvim o standardnim jedinci, tedy o cloveku ktery _je_
> schopen se naucit), jak pak asi komunikuje se zakaznikem? A kdyz se neni
> schopen naucit materstinu, jak se nauci cizi jazyk? Mate za to ze ucit
> [...]

Asi si nerozumime a nebudeme rozumnet - Vy jste schopen (ochoten)
determinovat vlastnosti a schopnosti cloveka jiz na zaklade jeho
pisemneho projevu (to jste napsal a nyni znova zopakoval)
Prave toto povazuji a take jsem verejne nazval stupiditou nejhorsiho zrna.

Nikde jsem nenapsal ze pokladam pisemny projev, potazmo znalost ciziho
jazyka za zbytecnou. Podsouvate mi neco, co jste si pouze vydedukoval
z projevu cloveka, ktereho pomerne hodne rozcilily myslenky prezentovane
ve vasem pisemnem projevu.

Opravdu se omlouvam, ale vzdy jsem uprednostnoval OBSAH pred FORMOU.
Pokud je Vam vlastni jiny zebricek hodnot je to ciste Vase vec. Tak jak jste
dokazal
zobecnit souvyslost mezi znalosti jazyka a schopnostmi cloveka, tak si ja
mohu
dovolit take jedno zobecneni: "Kazdy, kdo baziruje na forme neni schopen
vyprodukovat obsahove hodnotnou myslenku, neb na to jiz nema cas a prostor"
:-)))
Blbost - ale ano, dokonce ji tak i sam nazvu, ale obsahove je na tom stejne,
jako
Vas puvodni vyrok :-)))))))

S pozdravem
MK