Bezdratové pojitko - poraďte

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Březen 31 15:50:37 CEST 2005

- 903 kupuji v kusovce za 90kc bez DPH
- DPS potrebujete tak jako tak, dratovat to snad nebudete, ze?
- pasivni prvky pro RF chip vyjdou na max 50kc a to jeste myslim
  dost prehanim

No to bych bral .

Jediného zástupce co jsem vyčuchal je http://www.czechlabs.cz/
Cena byla okolo 270Kč/ks - 903
a 9E5 asi 290Kč/Ks - ten mě ale nezajímá
Dále ten šrot okolo - jsou tam SMD indučnosti ty
mám od FARRNELLA a cena 1ks SMD cívky byla okolo 30kč
+ cca 12smd drobotin + filtr 10.7Mhz

Takže nechám si poradit kde zakoupit 903Nordic levněji , děkuji.

Co se týče DPS tam je cena zbytečně vysoká
navíc DPS je v 4-5 třídě a vyjde to prostě
moc draho v porovnání celého hotového modulu.
Ovšem pokud bude ten nordic dostupnější tak proč ne.

Ps Vy jste s Nordic obvody již něco páchal?
Chtěl jsem zkonzultovat anténu (mohu poslat v EAGLE)

----------------

Co se týče řešení synchornizace SLAVE a MASTER modulu při jednosměrné
komunikaci tak myšlenku MK jsem nepochopil resp ten princip.
Když mě začnou "kecat" na stejné frekvenci nekontrolovatelně
SLAVE moduly tak MASTER musí přijímat dost blbosti ne ??
(když se třeba sejdou časově SLAVE1 a 4 tak to nevím co vyleze z MASTER přijímače)

Já bych věděl pouze jednu ale nevěřil bych tomu ani za
mák. o:)) Když jsme to nakousli tak mě napadlo pouze
dát do těch 5slave nějaký čas a každou 1-2-3-4-5 Min
něco poslat do "luftu" o:))

Naštestí se v konkrétní aplikaci mohu rozcapovat protože mám
obousměrnou komunikaci.o:)