Re: Bezdratové pojitko - poraďte

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Březen 31 15:08:08 CEST 2005

> Pozor 903Nordic stojí okolo 270Kč /ks a jenom ten šrot okolo
> přijde na min 200kč (smd indukčnosti atp)a DPS je vzhledem k titěrnosti
> obvodu dělán v 4-5 třídě přesnosti takže ten DPS přijde brutálně
> draho( při 5-6ks) sečteno podtrženo cca + - stejná cena
> mnoho práce ale hlavně vyžaduje mnoho externích věcí
> a dále mnoho komunikačních "drátu".

to by me vazne zajimalo kde to nakupujete :o) nechcete to za ty prachy
kupovat odemne? :o))))

- 903 kupuji v kusovce za 90kc bez DPH
- DPS potrebujete tak jako tak, dratovat to snad nebudete, ze?
- pasivni prvky pro RF chip vyjdou na max 50kc a to jeste myslim
  dost prehanim

>    ovládá ještě nějaké další věci - proto zařízení musí odesilat naměřená
>    data ale i přijimat ruzné povely.

Nejaky problem mit cidla "vysilaci", ovladane pristroje "prijimaci" a
centralni jednotku "prijimaci a vysilaci"?

>    a měl bych 5x SLAVE a 1x Master jak a čím zaručím to že mě data
>    budou terminály posílat posloupně tak aby nedošlo k tomu že
>    se mě ozvou třeba 2-3 SLAVE najednou ?To mě zajímá jen z hlediska
>    praxe,

Zkuste nad tim chvili premyslet :o) Zas tak tezke to neni. Myslim, ze
by to mohl byt prvni krok k tomu "neco se naucit". Az budete mit 3
ruzna reseni tak je sem poslete a jiste je tu nekdo rozcupuje :o)

turby