Bezdratové pojitko - poraďte

Petr Stetina petr@lab.cz
Čtvrtek Březen 31 13:54:46 CEST 2005

Milan MCM wrote:

> Jinak čistě teoreticky kdyby byla komunikace jenom jednosměrná
> a měl bych 5x SLAVE a 1x Master jak a čím zaručím to že mě data
> budou terminály posílat posloupně tak aby nedošlo k tomu že
> se mě ozvou třeba 2-3 SLAVE najednou ?To mě zajímá jen z hlediska
> praxe,

Time sloty. Nastavite to tak, ze pokud komunikujete s 5ti zarizenimi,
vyslete nejdrive masterem synchronizacni znacku. Nejaky identifikator,
podle ktereho si zarizeni slave "upravi hodiny", Slave 1 ma pak 12 sec
na komunikaci s masterem. Nasleduje slave 2 atd. Tim zajistite, ze se
nestane, ze by komunikovala dve zarizeni slave najednou.

--
Petr