Bezdratové pojitko - poraďte

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Březen 31 13:36:50 CEST 2005

 nezapomente ze i pro RF moduly potrebujete MCU a navic pokud
 potrebujete duplex, tak cena za NRF903(905) (TX+RX) je 90Kc kdezto za
 moduly minimalne 300-350Kc (RX+TX) a za transciever cca 500Kc.

přijde na min 200kč (smd indukčnosti atp)a DPS je vzhledem k titěrnosti
obvodu dělán v 4-5 třídě přesnosti takže ten DPS přijde brutálně
draho( při 5-6ks) sečteno podtrženo cca + - stejná cena
mnoho práce ale hlavně vyžaduje mnoho externích věcí
a dále mnoho komunikačních "drátu".

 Stale se ptam proc MUSI byt komunikace duplexni? Pokud to mam byt jen
 k tomu aby jste "rikal" jednotlivym zarizenim ze maji "odeslat" tak
 je to opravdu zbytecne. Zkuste napsat k cemu to ma slouzit.

   ovládá ještě nějaké další věci - proto zařízení musí odesilat naměřená
   data ale i přijimat ruzné povely.

 Tady totiz porad vsichni desne zatloukaji k cemu ze to ma nakonec byt jako
 by si mysleli, ze tu je nekdo kdo jim to zacne hned pod nosem vyrabet
 a prodavat celemu narodu a oni utrou nos a nebudou slavni :o)

   a to je už velká čest na České scéně o:))
   Druhá skutečnost je horší , nedělám to pro peníze ale sem tam pro známe
   jakož to koníček takže o zisku nelze mluvit.

   a měl bych 5x SLAVE a 1x Master jak a čím zaručím to že mě data
   budou terminály posílat posloupně tak aby nedošlo k tomu že
   se mě ozvou třeba 2-3 SLAVE najednou ?To mě zajímá jen z hlediska
   praxe,