Re: Začínám s PIC

turby@chips.cz turby@chips.cz
Středa Březen 30 18:15:05 CEST 2005

Zdravim,

 uplne puvodne to taky nebylo o "vhodnosti" picu pro zacatecnika...

 Prvni veta znela "Chtěl bych se naučit pracovat s PIC", a ne
 "Udelejte vse abych se nenaucil programovat PIC"...

 Neni lepsi nechat tu "vhodnost" radeji na tom zacatecnikovi. Cele je
 to o tom, ze na celou vec muze mit uplne jiny nazor i kdyz je to
 zacatecnik. A vubec nevadi, ze spatny, dobry a nebo treba ruzovy s
 puntikama.

--
 turby@chips.cz