Začínám s PIC

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Březen 30 18:00:47 CEST 2005

A ktoraze z Vasich odpovedi smerovala k vhodnosti ci nevhodnosti PIC pre
zaciatocnikov???

Len tak namatkovo:
- staci trabant, ale hlavne kdyz bude mit na kapote RR :o)
- kdyz neceho delam 1000ks, tak je stovka setsakra hodne.
- to ze mate doma "bastl" a ze Vam nechodi ani pocitac je Vas problem
- kup si emb. x86 s TP a nebrblej tu porad
- Ti co pouzivaji oboje mlci, protoze vedi, ze jsou to jen takove "kecy"
aby se neco delo. :o)

(aby som len "nebrblal", tak s tymto:
 > presne tak, chce to vzit nejaky desne jednoduchy projekt (treba
 > blikatko s tlasitkem) a tak dlouho nad tim sedet s knizkou v ruce az
 > se to zlomi.
na 1000% suhlasim, ale to nebola reakcia na moje "nedoporucenie").

wek