shanim poskozeny LCD

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 30 17:33:55 CEST 2005

Diky za navrh, na to vrakovisti (RECOM) jsem byl sice naposled nekdy pred
pul rokem, ale takovyhle veci tam nemaji (myslim notebooky apod.), tam spis
narazite na nejakeho poradneho pocitacoveho dinosara. Tech filtru tam maji
naopak asi tunu, ale jednak to maji nahazene venku a uz je jich vetsina
totalne znicena od deste a taky nevim, jak je to tam vlastne delane, rekl
bych, ze to neni folie. No a predevsim pry ten polarizacni fekt je dost
mizerny a navic je to tusim cirkularni filtr.

O tom platnu vim, koneckoncu to, ze polarizakem nejde odstranit odlesky od
kovovych predmetu, je znamy fakt. Ale za ten namet se stribrenkou diky, to
musim vyzkouset.

Dusan Dolezal