shanim poskozeny LCD

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Březen 30 13:10:41 CEST 2005

Mozna byste uspel i v nejakem PC bazaru nebo na Vasem brnenskem IT
vrakovisti, kdybyste namisto vadnych displeju zkusil sehnat polarizacni
filtry ktere se driv davavali pred monitory.
Nasi studenti pred par lety delali 3D film jako maturitni praci a zjistili,
ze optimalnich vysledku se dosahuje projekci na matny alobal. Ten je ovsem ve
velkem formatu tezko sehnatelny, tak nakonec plochu natreli takovou tou
stribrenkou na roury od kamen a taky to fungovalo docela spolehlive.
Kazdopadne na nekovove platno se nechytate.

Jakub Serych