software

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Úterý Březen 29 00:05:33 CEST 2005

On Mon, 28 Mar 2005, Jirka wrote:

> Naprosto souhlasim a jsem stejneho nazoru. V jednom se ale asi lisime:
> kdyz jsem zvolil cestu nevydelku (nebo neproduktivity, nezajisteni
> prijmu atd., jak chcete),  musim kvuli tomu zcela zjevne stejnym
> zpusobem omezit svoje naroky a spotrebu (a to uplne vseho, co musim platit).

Jenomze pak se dotycny castecne (nebo i uplne) odstavi z daneho segmentu
trhu prace.

Zamestnavateli byva srdecne jedno, na cem se technik co ho najima naucil
to co po nem chce - zalezi jenom na tom, zda dokaze udelat to, co je po
nem zadano, jak, a za kolik. Nebo snad existuji zamestnavatele, u kterych
je tomu jinak?

(Existuji sice hranicni pripady, napr. u jistych druhu zachazeni s
pocitacovou bezpecnosti, nebo u autoru viru, nad kterymi nekteri
potencialni zamestnavatele ke sve vlastni skode ohrnuji nos; ale to je
jednak mimo ramec teto diskuse, a dvak, jak mnohe realne pripady ukazuji,
je zde stale dost subjektu, kteri si mileradi nabidnou i z tohoto seznamu
talentu. A dobre delaji, neb z byvalych utocniku se rekrutuji ti nejlepsi
obranci. Zejmena pokud jejich motivace v dobe, kdy nalezeli Temne Strane,
nebyla financniho charakteru.)