software

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Březen 28 23:31:53 CEST 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> Ma-li onen nekdo nejake vnitrni presvedceni, nemusi prijmout kazdou zakazku a
> z toho muze vyplyvat jeho ohodnoceni. Ja kdysi taky odmitl delat na velmi
> kulantni zakazce pro inetovy videobordel.

Naprosto souhlasim a jsem stejneho nazoru. V jednom se ale asi lisime:
kdyz jsem zvolil cestu nevydelku (nebo neproduktivity, nezajisteni
prijmu atd., jak chcete),  musim kvuli tomu zcela zjevne stejnym
zpusobem omezit svoje naroky a spotrebu (a to uplne vseho, co musim platit).

Proste, prostsi nez mala nasobilka, ze? Presto to rade lidi "jaxi unika"...

--
Jirka