software

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Březen 28 23:21:42 CEST 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> Pane Jirko, vezte, ze ikdyz mate linux, kuopdivu nektere programy v
> distribuci, byt open-source, nemusi byt legalni pouzivat v urcitem
> (nejcasteji komercnim) prostredi zdarma (kupr. Exim). Je treba si precist
> licenci ke kazdemu pouzivanemu programu, aby clovek mohl skutecne rici "jsem
> cisty" a nespolehat na to ze vse je zadarmo a legalne.

To jste mi tedy skutecne rekl novinu :-))))))))))))

Pro upresneni: ja se otazkami legalnosti sw zabyvam uz radu let - na
rozdil od jinych (nemyslim Vas), kterym je to suma fuk, nebo to dokonce
umyslne ignoruji. Nemam jen Linux, ale i Windows a i tam funguju pouze
na "alternativach", lepe receno nemrkwi, koupil jsem jen OS (a to
dokonce vic licenci, nez vubec pouzivam, takze Gatese vlastne
sponzoruju...).

Tim bych tuto debatu ze sve strany uzavrel, neb se mi zda - mirne receno
- absurdni.

--
Jirka