software

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Březen 28 22:49:05 CEST 2005

Dne pondělí, 28. března 2005 20:49 Jirka napsal(a):

> Kde se da ten gates na hazeni najit? Nejak ho nemam po ruce, jinak by to
> uz "litalo"...

Pane Jirko, vezte, ze ikdyz mate linux, kuopdivu nektere programy v
distribuci, byt open-source, nemusi byt legalni pouzivat v urcitem
(nejcasteji komercnim) prostredi zdarma (kupr. Exim). Je treba si precist
licenci ke kazdemu pouzivanemu programu, aby clovek mohl skutecne rici "jsem
cisty" a nespolehat na to ze vse je zadarmo a legalne.

--

                        Jaroslav Lukesh