zapnuta mikropajka

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Březen 28 15:33:49 CEST 2005

A neni lepsi jit cestou  "standby zelenych spotrebicu" ?? Mel jsem
moznost merit spotrebu u nove LCD televize /Nifeon/ a bylo to pod 1W
cinneho vykonu.
To same SAT receiver Hyunday ( s HDD) ve stdby nemeritelne, nechapu jak
to delaj..
Kazdopadne moje TV TESLA ma ve stdby okolo 10W.

Takova "topologie" domu je sice hezka, dokazu si ale predstavit, c to
muze udelat po slusne pource a rane blesku, samozdrejme v dobe, kdy budu
tyden mimo domov a manzelka sama doma s rodinou......