plosny spoj?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Neděle Březen 27 17:34:33 CEST 2005

Asi mi neco unika, kdyz vim, ze se mi od prokovu jdouci spoj  prerusil a
nevim kam jde tak jaksi není co kam pajet pac jeden konec spoje je prerusen
a bez vami zavrhovaneho odbrouseni nepristupny, kde je ten druhy jaksi
nevime , protože ho hledame :-).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of David Kucera
Sent: Sunday, March 27, 2005 11:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: plosny spoj?

jedine mozne reseni pokud vyloucime rengen a podobne veci je nejaka pipaci
zkousecka skusit pripajet na prokovku ci obvod pokud vite kam jde aspon
jedna strana a zkouset (na deskach od notebooku mi to vecinou netrvalo dele
nez 30 minut ) nejake odbrusovani je podle me naprosto nevhodne jeste
doporucuji kouknout na to cim to budete propipavat

David Kucera

Marek Stoklasa napsal(a):
> dobry den
>
> potrebuji poradit zda je mozne a jak? nalezt na vicevrstvem plosnem spoji
kam vede jedna cesta od prokovene diry, ktera pri pajeni nevydrzela a tak
musim hledat nahradni bod ovsem okem je videt ze od te diry jde ve druhe
vrstve spoj, ale kde konci tot je zahada...