plosny spoj?

David Kucera david@cybertex.org
Neděle Březen 27 11:25:23 CEST 2005

jedine mozne reseni pokud vyloucime rengen a podobne veci je nejaka
pipaci zkousecka skusit pripajet na prokovku ci obvod pokud vite kam jde
aspon jedna strana a zkouset (na deskach od notebooku mi to vecinou
netrvalo dele nez 30 minut )
nejake odbrusovani je podle me naprosto nevhodne
jeste doporucuji kouknout na to cim to budete propipavat

David Kucera