Vyrobce DPS

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Úterý Březen 22 21:08:42 CET 2005

No popravde - zkusil jsem to pred casem poprve a vysledek mne prijemne
prekvapil - rozjel jsem se asi o 0.5 milimetru, coz je na prvni pokus
slusne. Jen jeste musim zjistit, jak Eagle donutit, aby delal vetsi
plosky a priste to bude naprosto skvele...

Pri te prilezitosti se zeptam: Nemate nekdo nejaky tip jak si doma
"zbastlit" prokovy? Tam kde neni vyvod soucastky, tak tam to
"nasimuluju" dratkem pripajenym z obou stran. Ale co treba s IO? Nebo
s trojradymi konektory? Napada mne jen vrtat vetsi diru, ze strany
soucastek priletovat tenky dratek a protahnout ho spolu s nozickou tou
dirkou... Mate nekdo jiny postup?

Martin Maly