Vyrobce DPS

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Úterý Březen 22 20:38:11 CET 2005

Jednou k tomu stejne musi dojit, tak kupte v GME oboustranky s fotovrstvou a hura na to. No co, uceny z nebe nespadl, tak se to 2x nepovede a pak uz to pujde a muzete si pak delat i oboustranky sam :). Vzdyt to nemusite hned zkouset na cele desce, odstrihnete vzdycky kus a mate desku na x pokusu. To snad za to stoji to zkusit, ne ?

--
Jiri Bezstarosti
  ----- Original Message -----
  From: Tomáš Skočdopole
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, March 22, 2005 8:32 PM
  Subject: Vyrobce DPS

  Dobry den!
  Hledam nekoho (klidne firmu), kdo by mi vyrobil oboustranou DPS.
  Staci mi pouze vyleptana deska (zadne prokovy, ochranny lak, pocinovani PADu, vyvrtam ji sam,...).
  Mnozstvi cca 10ks, rozmery desky - 37x224mm

  Ja delam fotocestu na ty 12 let stare sklolaminatove desky, u kterych mam vyzkousene casy, koncentrace vyvojky... Bohuzel mam jen jednostranne.
  Tudiz bych musel koupit nove desky a s temi jsem v zivote nedelal a nerad bych to zkazil...

  Predem dekuju za pomoc.
  S pozdravem Tomas S.