C++ Builder - prg. znaky na ceske klavesnici

Martin Záruba swz@volny.cz
Úterý Březen 22 13:13:45 CET 2005

Opravdu Vam na QWERTY (NE programatorske) nefunguje Ctrl+Alt ? Ja jinou
nepouzivam a funguje mi na W98 i na W2000. Diakritika je zde normalne jako
na QWERTZ.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Ondřej Kozumplík" <kozond-konf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 22, 2005 12:53 PM
Subject: Re: C++ Builder - prg. znaky na ceske klavesnici

Diky za reakci, ale vy jste mne nepochopil. Pouzivam AltGr - pravy Alt -
ekvivalent Ctrl+Alt.
Pokud nastavim ceskou QWERTY , tak mi Ctrl+Alt+ klavesa nefungujou
vubec.... ceska programatorska je sice docela pekna - pri Ctrl+Alt+
klavesa napise pismeno s diakritikou, akorat proste nejsem Full-time
programator, a proto pro me neni ucelne si zvykat na programatorskou
klavesnici, kdyz daleko casteji pisu znaky s diakritikou nez
programatorske znaky....

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik