C++ Builder - prg. znaky na ceske klavesnici

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Březen 22 12:53:54 CET 2005

Diky za reakci, ale vy jste mne nepochopil. Pouzivam AltGr - pravy Alt -
ekvivalent Ctrl+Alt.
Pokud nastavim ceskou QWERTY , tak mi Ctrl+Alt+ klavesa nefungujou
vubec.... ceska programatorska je sice docela pekna - pri Ctrl+Alt+
klavesa napise pismeno s diakritikou, akorat proste nejsem Full-time
programator, a proto pro me neni ucelne si zvykat na programatorskou
klavesnici, kdyz daleko casteji pisu znaky s diakritikou nez
programatorske znaky....

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik