DVD prepisovacka PLEXTOR PX-708A - problem

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Březen 20 20:28:58 CET 2005

presne toto som si myslel... Otvarat ju nebudem, lebo som prave na
stranke Plextoru zistil ze davaju dvojrocnu zaruku aj pre Svajciarsko,
ten jeden rok bol iba na fakture zo svajciarskeho obchodu. Takze som
napisal na technicku podporu a uvidime ;-)
b.