DVD prepisovacka PLEXTOR PX-708A - problem

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Neděle Březen 20 20:10:28 CET 2005

Uz jsem videl parkrat nabizet na pcbazar.net DVD-mechaniku, ktera necte CD. Dva lasery je celkem logicke vysvetleni, ale nevysvetluje to, proc si to nacasovala presne den po zaruce...

P.K.