Dalsi valka o formaty cili - Re: Ozon

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Březen 20 10:01:27 CET 2005

Hezké ránko,

    já se chci za ten mejlík trošku omluvit. Ne že bych to na jednu
stranu myslela jinak, ale spíše chci říct proč jsem to tak napsala:

    - není mi dobře, jsem už zase měsíc doma a mám pořád zvýšenou
teplotu. Snad mě doktora pustí do práce co nejdřív

    - od rána mě někdo vytáčel jak ventilátor a tohle byla poslední kapka

    - mám na učení jiné věci než převody obrázků, 1.4. mně čeká
závěrečná zkouška z praxe a 25.4. zkoušky ze somatologie, bezpečnosti,
hygieny, epidemiologie ....

    - ráda bych se ty konverze naučila, ale ne po webu, já potřebuju
živého učitele nebo velice dobrou knihu

    - poslala jsem to bez ztráty kvality aby si to právě někdo mohl
stáhnout a upravit a třebas nahrát zpět

    Nejsem zase tak moc urážlivá, ale včerejšek prostě byl "blbej den" a
jednoho okamžiku musela ona sklenice přetéct. Jak se zachovám příště, až
někdo bude chtít něco oskenovat nevím, to se ještě uvidí. Budu hodně
přemýšlet ale.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

radek kasal wrote:

>Ahoj Sašo,
> to mne u Tebe nesedí, berme to spíše jako způsob vyjednávání. Je to
>dávno co mi doma řekli: "Darovanému koni na zuby nekoukej". Ty zde
>ostatním něco dáváš a pokud to někdo chce tak si to vezme. Komu na tom
>něco vadí, tak at si to nebere. Jen ty víš nejlépe proč jsi to
>naskenovala takhle a jen na Tobě je v jaké formě to poskytneš! Nedávno
>zde proběhla diskuze na téma formátů obrázků. A zase jen na Tobě je, zda
>se budeš jejími doporučeními řídit či nikoliv - opět jen Ty sama nejlépe
>víš proč se jimi řídíš či nikoliv.

> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 20.3.2005 10:01:36