diktafon - zkusenosti s digitalnim

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Sobota Březen 19 11:09:45 CET 2005

Jo, něco takovéhoto bych si představoval. Vystup na sluchátka je
dostačující, stejně to chci tahat do počítače a dal již není problém.
Můžete se ještě mrknout, zda se jedná o Aiptek MP3-310, 128 MB, MP3
přehrávač, FM Tuner, dig. záznamník, USB disk
http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=43515

Důležitý je pro mne záznam z prostoru a to odpovídá Vámi zmiňované
tiskovce.

Děkuji
Radek

On