diktafon - zkusenosti s digitalnim

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Březen 19 10:07:26 CET 2005

Kupoval jsem ted manzelce nejaky "noname" (tusim AIPTEK) USB disk, zaznamnik
a MP3/WMA player s kapacitou 128MB. Nebejt to mechanicky odflakle (zatim se
nic nepo, ale je to takove "cinske") tak je to temer dokonale. Ma to lionku
nabijenou z USB (nepamatuji so ze by to nekdy hlasilo, ze je vybita a trapil
jsem to snad dva dni v kuse). Doba zaznamu tusim SP asi 6h v LP snad dokonce
40h (manzelka je novinarka a rikala ze uz neresi nejake vypinani - prijde na
tiskovku a zapne nahravani - pri odchodu vypne). Zvuk z mistnosti to bere
docela slusne. A uklada se to rovnou do MP3. Takze po pripojeni na USB se to
ohlasi jako disk a mate tam soubory, ktere muzete rovnou prehravat.

Ma to ale vystup jen na sluchatka.

Cele to stalo tusim 1600Kc i s DPH pred vanoci.

A nebo si kupte PDA. :-)

RadekCX