Ma cenu kupovat prepetovou ochranu ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 17 14:41:31 CET 2005

David Kucera wrote:
> taktez mi odchazely pristroje v nemocnicich(nektere maji vlastni upravy
> elektroinstalece a kolikrat se divim ze tio funguje) po pridani ochran
> zacly zase odchazet ochrany :-)

Moja mama pracovala v biochemickom labaku v nemonici a tiez sa potykala
s tymto problemom - pri vypadku verejnej siete automaticky startuje
dieselagregat tusim do nejakych 10 sekund, ale kedze je to predpotopny
crep (nase zdravotnictvo sa nezmoze na toaletak, nie tak na slusny
zalohovy zdroj alebo jeho kompetentny repas), tak napatie chodilo od 150
do 270 a predpokladam ze nejaka kompenzacia ucinnika nehrala rolu. Holt,
pre svetla na operacke staci a vdaka aj za to...

wek