Ma cenu kupovat prepetovou ochranu ?

David Kucera david@cybertex.org
Čtvrtek Březen 17 12:04:25 CET 2005

Zdravim

urcite se vyplati mit prepetovou ochranu
ale je na zvazeni jakou a na co, ne kazda poslouzi tak jak ma
mam nemile zkusenosti z rizenim cerpacek a ty pokud se nachazely nekde
na vesnici na kraji tak v zime byly hodne velke problemy napeti a spicky
kolisaly otresne v 17:00 se zaly plce vesnice primotopy a pokleslonapeti
  a po 22h nejadnou velke prepeti
taktez mi odchazely pristroje v nemocnicich(nektere maji vlastni upravy
elektroinstalece a kolikrat se divim ze tio funguje) po pridani ochran
zacly zase odchazet ochrany :-)
zalezi take jaka je sit, v jake oblasti se nachazite je toho hodne co se
  da posoudit zdali se vyplati ta ci ta ochrana
proste ochrana je dobra vec a kazdpadne doporucuji

jinak vami zminovana ochrana neni spatna sam mam nejake od APC a veke
mnozstvi jsem jich nekde dal a zatim bezi bez problemu

David Kucera