Pásmo 433Mhz - vyšší výkon - pro zacinajici ve vf prenosech

Ales Martinek amarti@post.cz
Pondělí Březen 14 19:25:01 CET 2005

Ja teda nevim ale co skusit opticke pojitko treba na bazi Ronjy. Nevim
jestli by tomu nevadila treba mlha, ale treba blikat 100W zarovkou by
nemel byt problem a to infra by mohlo projit  i pres mlhu. Podminkou je
prima viditelnost. Jen ta spotreba by byla trochu vetsi.

Ales Martinek