indikace odberu zarizeni 6V

pnovi@email.cz pnovi@email.cz
Pondělí Březen 14 18:02:06 CET 2005

Aha, tohle bude nedorozumeni. Ja reagoval na navrh dat k tomu
ampermetr... /tim samozrejme nemyslim, ze to je nesmysl, pouze se mi to
nehodi k tomuhle ucelu/.

Konec koncu, v podobne nabijecce jsem k tomuto ucelu nasel 1xR a 1x LED.
 Viz muj drivejsi prispevek. Jenze ten rezistor /asi 10R/ nebyl zapojeny jako rekneme bocnik, ale "zkratoval" vystup + a - privodu k baterii. Mozna jsem to spatne "reverzingeneeroval"

pnoVI

> Kdyz mi neverite co jsem poslal, tak si nejakou takovou kupte,
> rozkreslete schema a napiste sem vysledek. Schvalne o kolik se bude
> lisit.
>
> Tomas

! NOVINKA ! --- SURVIVAL L-Carnitin+Chrom ---
Miluj sve tělo a dej se do formy! http://www.mixer.cz/redirect.phtml?sig=survival9