Anteny na digitalni vysilani TV

Martin Záruba swz@volny.cz
Pondělí Březen 14 14:22:39 CET 2005

Presne tak. Pro upresneni, na mnoha mistech Prahy je silnejsi 46. kanal, kde
vysila CzechDigitalGroup. Cca mesic navic pouziva variabilni datovy tok,
takze kvalita jeste vice stoupla. Ma tyto programy a vysilace
      Vysílané programy
        a.. ČT 1
        b.. ČT 2
        c.. TV NOVA
        d.. Prima TV
        e.. TV Praha
        a.. Český rozhlas 1 - Radiožurnál (proměnný)
        b.. Český rozhlas 2 - Praha
        c.. Radio Proglas
        d.. Evropa 2
        e.. Rádio Expres
        f.. Rádio Classic FM

Vysílače - 46. TV kanál
  a.. Strahov; výkon 10 kW (ERP)
  b.. Ládví; výkon 5 kW (ERP)
  c.. Zelený pruh; výkon 4 kW (ERP)
Me to jde ve Strasnicich na pokojovou antenu perfektne. Analogovy signal je
nepouzitelny pro hromadu odrazu. Zkousel jsem vzit prijimac i pokojovu
antenu do Celakovic (cca 25 km vychodne od Prahy) a slo to prijatelne (t.j.
sem tam vypadek) pokud pokojova antena byla venku. Na klasickou antenu typu
matrace se zesilovacem to jde naprosto perfektne. Mam znameho, ktery na 46.
kanale prijima v Liberci. Je ale na vyhodnem miste a ma sustavu 4 anten.

Martin Zaruba