Anteny na digitalni vysilani TV

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Březen 14 14:08:47 CET 2005

V soucasnosti jede experiment na 25 kanalu. Rozdil je v tom, ze muzete
prijimat klidne z nekolika vysilacu soucasne, pokud jste na miste, kde se
jejich signaly prekryvaji a vubec tomu nevadi odrazy. Takze antena klidne
muze byt vsesmerova (ja jsem pokusne chytal na cca 40cm dratu vyhozenych z
balkonu a pripajenych na jadro koaxu vedouciho do prijimace. Obraz jak vino,
zvuk taktez. Zalezi na tom, jak daleko jste od vysilace/vysilacu.

Jakub Serych