Palubna siet v aute

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Březen 14 10:05:20 CET 2005

S tim dobijenim bych byl opatrnejsi, jak tam chcete pridat rele? Mezi + a
alternator (paralelne k zarovce)by to fungovalo obracene, mezi alt. a zem to
zase bude
mekke a zhorsi nabuzeni. Samozrejme s tranzistorem by to uz bylo OK ale zase
ne tak jednoduche.
Ten olej mi prijde jednodussi, proste rele mezi + a tlak. spinac (radeji
spinane +), ten je zrejme dost spolehlivy a staci jen to rele.
Zivotnost zarovek bych neresil, zatim jsem vzdy prodal auto driv, nez nejaka
odesla :-) (trochu prehanim, ale obcas se vyplati vymenit i pred prepalenim,
mam dojem ze starsi hur sviti,je to mozne? )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of tsvach@volny.cz
Sent: Monday, March 14, 2005 9:52 AM
To: HW-news
Subject: Re: Palubna siet v aute

Ze vsech tech napadu je nejlepsi dat jedno rele paralelne k zarovce
dobijeni, nebo tlaku oleje. Vyhody: funkcnost, jednoduchost,
odolnost proti vnejsim vlivum vyssi jak u elektroniky. To ostatni
jsou atomove elektrarny, ktere budou jen zvysovat poruchvost. Jinak
co stoji jedna zarovka a co stoji v kusovce PWM (vcetne vyvoje)pro
jeji ovladani. Kolikrat to prodate?

Obecne plati, ze nejspolehlivejsi zarizeni je to ve kterem se nikdo
nestoura. Vcetne servisaka.

Hugo KOTTAS