Re: OT: První pomoc (Re: OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu))

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Březen 14 08:55:23 CET 2005

SS>     já jsem se na to ptala naší školařky. Nevím jak třebas Vy, ale já
SS> bych to po 25.4. určitě neukecala. (i když, podle zkoušek ;-) )

SS>     Jak říkám, ptala jsem se a bylo mi řečeno že to není argument. Že
SS> jediné co se bere, je opravdu jen ten výbuch auta, plynu, sesuv laviny
SS> či vypuknutí třetí světové války. Podezření na infekční nemoc se do toho
SS> nepočítá.

Pokud ta infekční nemoc není téměř 100% smrtelná.
Bavili jsme se o tom na kursu, pokud existuje opravdu důvodné
podezření na HIV nákazu, tak je to obhajitelné. Zdůrazňuji obhajitelné,
nikoliv že je dotyčný automaticky bez viny. I když něco se dá udělat
vždycky.

SS>     A na svojí ochranu máte v lékárničce či v nástěnné lékárničce (která
SS> je jistě poctivě vybavená a na svém místě v provozovně :-D ) rukavičky
SS> :-)  (nebo alespoň igeliťák od svačiny :-D )

S rukavicemi souhlasím, s pytlíky nikoliv - já mám na rukou pořád
nějaké oděrky a vzhledem k tomu jak se šetří na igelitových
pytlících tak bych jim svoje zdraví či život rozhodně nesvěřil.

Tomáš