OT: První pomoc (Re: OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu))

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pátek Březen 11 18:49:35 CET 2005

Zdravíčko :)

    já jsem se na to ptala naší školařky. Nevím jak třebas Vy, ale já
bych to po 25.4. určitě neukecala. (i když, podle zkoušek ;-) )

    Jak říkám, ptala jsem se a bylo mi řečeno že to není argument. Že
jediné co se bere, je opravdu jen ten výbuch auta, plynu, sesuv laviny
či vypuknutí třetí světové války. Podezření na infekční nemoc se do toho
nepočítá.

    A na svojí ochranu máte v lékárničce či v nástěnné lékárničce (která
je jistě poctivě vybavená a na svém místě v provozovně :-D ) rukavičky
:-)  (nebo alespoň igeliťák od svačiny :-D )

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Tomáš Hamouz wrote:

>Pokud je mi známo tak se bere jako dostatečný důvod když bylo důvodné
>podezření že je dotyčný nakažený virem HIV.
>
>U feťáků by to mohlo pomoct.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 11.3.2005 20:48:37