hmota blok. kond.+ blokovani obecne

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Neděle Březen 13 14:13:17 CET 2005

Zdravim,
prosim o radu.
Ktera hmota je nejvodnejsi (obecne pro kmitočty 1MHz a vys) na blokovaci
kondenzatory?
Koukal jsem na grafy zavislosti impedance a pro frekvence nad 100MHz se mi zda
nejvhodnejsi hmota NPO a pod 100MHz mi pripada ze je jedno kterou.
Je to pravda?

Jake pouzit kondenzatory a z jake hmoty pro blokovani napajeni u zarizeni s
procesorem s taktem na 7MHz?

Je vhodnejsi do napjeci vetve pouzit tantalove nebo elektrolyticke kondenzatory?
(SMD).

Dik za odpovedi. Jsou to urcite velmi zacatecnicke otazky, ale zatim jsem vsude
daval 100n a myslim ze to neni uplne nejlepsi.

P.B.