Databaze dilu v GMe

GME zdenek.vidlar@gme.cz
Sobota Březen 12 15:52:28 CET 2005

No tedy buh ochranuj Brno :-((.
Samozrejme, ze ohodnoceni zakaznika a nastaveni jeho obchodnich
preferenci je zalezitosti obchodnika. Pokud to ovsem obchodnik verejne
pripusti, ba dokonce se tim pysni, mel by se jeste tyz den stat byvaly
obchodnikem.
Nedelate sve firme moc dobre jmeno.
--
Rt

No to mi povězte, proč bych měl být bývalým obchodníkem. Vždyť na tom
nic není když řeknu lidem pravdu. Aspoň si někteří uvědomí, že se
nevyplácí dělat si z nás srandu a že ti ktaří jednají férově mají pak
něco navíc. Je na tomto něco špatnýho?

My v Brně se stále snažíme pro zákazníky udělat maximum, ale pokud
vidím, že zákazník na nás kašle tak potom začnu kašlat i já na něj...
To je myslím spravedlivé ne?

S přátelským pozdravem

Zdeněk Vidlář
GM Electronic Brno