Databaze dilu v GMe

MK info@mcu.cz
Sobota Březen 12 15:46:40 CET 2005

> Vás nikdo nenutí aby jste bral v GM... :)) Tohle já nikdy nedělám.
> Jo a to jestli zákazník dostane přístup k VIP shopu je taky záležitost
> obchodníka.

Nezlobte se, ale zda se, ze kazdy se bavime o necem jinem :-))))
Ja se jen opravdu slusne zeptal kdo, jak a proc je pasovan na GM-VIP :-)))

Misto proste a jednoznace odpovedi jsem se dovedel, ze jsem vlastne debil,
ktery nema co vznaset takovehle nemistne dotazy na kategorii, ktera je jen
jakousi
chymerou pridelovanou za rektalni alpinismus vuci GM-kseftmanovi :-)))

>A kde máte tu jistotu dodávek smím-li se zeptat?

Ale jiste, zeptat se muzete a dokonce se Vam dostane stejne odpovedi jakou
jste me pocastoval: "Sakra co Vam je do toho" :-)))))

S pozdravem
MK