OT: Mylar PhotoPack (bylo Membrana kondezatoroveho mirofonu)

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Březen 11 14:47:19 CET 2005

Jezis, ted jste mi pripomnel utle mladi, na tuhle knizku taky vzpominam,
vicemene diky ni jsem zacal bastlit. Nevim jestli to bylo na zataku teto
knizky, nebo k tomu byl jeste prvni dil, ale oni tam dokonce ze zacatku
vsechno delali jenom z papiru a alobalu, vcetne takovych vymyslenosti, jako
kolebkovy vypinac (byla tam opravdu kolibka, aby to klouzalo tak se to
namazalo mydlem). S tim jsem se strasne vyblbnul a i ten mikrofon z uhliku
jsem tenkrat zkousel delat. A kompas ze ziletky taky skvele fungoval.

Ja ji mel jenom pujcenou z knihovnu a obcas kdyz vlezu nekam do
antikvariatu, tak pokukuju, jestli to neuvidim, urcite bych to koupil
synovi. Ono to krome toho, ze tam bylo plno skvelych napadu, bylo i takove
pekne ctive.

Dusan Dolezal