OT: Mylar PhotoPack (bylo Membrana kondezatoroveho mirofonu)

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Březen 11 14:28:44 CET 2005

Snail Instruments napsal(a):

> Ja si jeste pamatuju na nejakou amaterskou knizecku, kde se na membranu
> prilepila ziletka.

Ano, a v knizce "Solim, ja a transistory" staveli mikrofon tusim z
krabicky od pasky do psaciho stroje, vicka od horcice a rozemletych
uhliku z baterek. Ziletku tam pouzivali do kompasu.

Nic proti tomu, na tu knizku dodnes s laskou vzpominam a nevim, kam se
podela...

--
Jirka